loading...
مرجع دانلود رایگان انواع اسکریپت
Admin بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

در این کتاب به خاطر آموزش های صریح و واضح به همراه تصاویر یکی از پر طرفدارترین کتب آموزشی برنامه فتوشاپ می باشد که در آن شگرد هایی ساده ولی جذاب و تاثیر گذار به شما آموزش داده می شود که می توانید به وسیه این آموزش ها از همه ی ابزار و وسایل فتوشاپ بهره برداری کنید و بیشتر مباحث آن را به همراه تصاویر آموزشی تمرین و مرور کنید حتی مشکلات بزرگ و کوچک شما در ارتباط با فتوشاپ  با خواندن این کتاب الکترونیکی رفع خواهد شد و شما نیز با تمرین و مرور این کتاب به کاربران حرفه ای فتوشاپ  می پیوندید.

دانلود کتاب آموزش نرم افزار فتوشاپ به زبان فارسی

 

Admin بازدید : 14 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دولت الکترونیک  با استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات سعی دارد که عملکرد دولت را بهبود بخش د. افزون بر این، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، منجر به تغییر و تحولی می شود که عصر هوشمندی شبکه را معرفی می کند و کسب و کارها، دولت ها و اشخاص را بازآفرینی می کند. در این میان است که این سؤال ها مطرح می شود که به کدام وب گاه می توان اعتماد کرد؟ چه وب گاهی خدمات بهتری ارائه می کند؟ لذا با این اوصاف ارزیابی و رتبه بندی وب گاه ها امری ضروری به نظر می رسد. با این وجود به ارزیابی خدمات دولتی در اینترنت کم تر پرداخته شده است. به دلیل این که کیفیت پیاده سازی و خدمات در ملیت ه ای مختلف می تواند بسیار متفاوت باشد، هنوز استاندارد بین المللی و فراگیری در مورد چگونگی ارزیابی وب گاه ه ای دولتی تبیین نشده است. ارزیابی محتوا و متون موجود در وب از دیرباز مطرح بوده است ولی وب جنبه ها و کاربردهای جدیدی را به ارمغان آورده که هر یک فرصتی جدا جهت مطالعه را می طلبند . لذا ارزیابی وب گاه ها از جهت کشف مشکلات موجود در آن ها می تواند بسیار سازنده باش

کتاب ارزیابی و رتبه بندی وبگاه ها به زبان فارسی

Admin بازدید : 15 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش HTML5  رو برای شما دوستان عزیز آماده کردیم امیدواریم مفید واقع شود.

این آموزش به صورت PDF می باشد که استفاده از اون برای شما بسیار راحت است این پی دی اف توسط حسین تفرشی برای شما دوستان آماده شده است ..

 

آموزش HTML5 به صورت کامل

Admin بازدید : 37 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

ASP.NET یک چارچوب کاملاً پیشرفته است که برای توسعه برنامه‌های قابل بست وب بکار می‌رود. این چارچوب زیرمجموعه‌ای از کلاس‌های سیستم .NET است. دراین زیرمجموعه ، تعداد بی‌شماری کلاس گنجانده شده که به صورت پویا برای شما HTML هایی می‌سازند، مانند انواع و اقسام فهرست، جدول، فرم و منطق اعتبارسنجی ، کلاس‌هایی برای مدیریت state و caching و برای تنظیم و ایمن کردن برنامه و مجموعه‌ای از کلاس‌هایی برای حفظ سازگاری با ASP قدیمی . با استفاده از ویژوال استودیو دات نت، این زیر ساختار در اختیار شما قرار می‌گیرد و درنتیجه کدی که شما می‌سازید می‌تواند خیلی شبیه به Active Server Page قدیمی باشد، ولی هرچه بیشتر با سرویسها و زیرساختار آن آشنا می‌شوید، کد شما بیشتر به یک فرم ویژوال بیسیک درمی‌آید، با یک کد برای اجزای UI و فایلی جداگانه برای کد شما.

ASP امروزه یکی از گسترده‌ترین روشهای توسعه برنامه‌های کاربردی وبی شده است. آسان بودن این تکنولوژی دنیای وب سرویسهارا که زمانی فقط در اختیار گروه کوچکی از برنامه‌نویسان یونیکس بود که بلد بودند با PERL یا C به پیاده‌سازی CGI بپردازند، پیش روی میلیون‌ها برنامه‌نویس ویژوال بیسیک در سراسر دنیا گشوده است.

 

کتاب الکترونیکی آموزش کامل ASP.NET

Admin بازدید : 22 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

ما در قالب های وردپرسی در کنار بقیه فایلهای قالب مثل index.php , single.php و… یک سند php به نام category.php داریم که باعث میشه وقتی روی  دسته بندی ها کلیک میکنیم با کدنویسی هایی که براش کردیم قالبمون رو متفاوت نشون بده حالا ما امروز میخوایم با چند دستور شرطی ساده کاری کنیم که اگر بر روی دسته بندی مورد نظر ما کلیک شد قالب رو به گونه ای دیگر نشون بدهد ودر غیر اینصورت اگر بر روی باقی دسته بندی ها کلیک شد قالب رو به صورت پیشفرض نشون بدهد .

 

آموزش طراحی قالب برای یک دسته خاص در وردپرس

Admin بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بسیاری از وبمسترها بر این باور هستند که آغاز سئو و بهینه سازی وبسایت ها از زمانی است که وبسایت شروع به کار میکند نمیتوان بر این باور خرده ای گرفت اما آغاز کار اصولی سئو همزمان با شروع کار کدنویسی میباشد.

۱۰ روش کدنویسی موثر در سئو

Admin بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

خیلی از وبلاگ نویسان از اهمیت فوتر در وبلاگ خود مطلع نیستند و تنها برای پر کردن قسمت فوتر مطالبی را در فوتر قرار میدهند. فوتر یکی از بخش‌های کلیدی وبلاگ شما محسوب میشود.

اهمیت فوتر وبلاگ به چه دلیل است؟

 

Admin بازدید : 16 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

با وارد کردن این کد مخفی شما قادر خواهید بود تا تمام کد های HTML که اسپمر ها در بخش نظرات و به عنوان نظر قرار می دهند غیر فعال کنید. اغلب این کد ها اساساً لینک هستند، که اسپمر ها با استفاده ازش بک لینک جمع آوری می کنند اما به کمک این هک دیگر این کدها هیچ عملکردی نخواهند داشت.

غیرفعال کردن کدهای HTML اسپمر ها در بخش نظرات وردپرس

 

Admin بازدید : 15 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

خیلی از وبمستر‌ها از کاهش رتبه الکسای سایت خود ترس دارند و سعی میکنند که رتبه خود را در این سایت حفظ کنند . الحق که الکسا سایت خوبی است و میتواند یکی از بهترین سایت‌های رتبه دهی باشد . اما بهتر است که کمی‌بیشتر در مورد کاربرد این سایت در ایران فکر کنیم . آیا واقعا الکسا در ایران یک سایت رتبه بندی کاملا مناسب است و میتواند وبسایت‌ها را کاملا بر اساس فاکتور‌های خود به درستی رتبه بندی کند؟

Admin بازدید : 53 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Meta Keywords که اول بوجود آمد ،کار را برای موتورهای جستجو راحت کرد و مورد استقبال بسیاری از وبمسترها قرار گرفت، اما پس از چندی اوضاع به این صورت پیش نرفت و عده ای با گذاشتن کیورد‌های نامربوط و زیاد توانستند تا بازدید زیادی از سوی موتورهای جستجو دریافت کنند!

آیا در سایت خود از Meta Keywords استفاده کنیم؟

 

Admin بازدید : 43 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

حداکثر زمانی که کاربر انتظار دارد تا یک سایت یا وبلاگ بارگذاری شود بین ۱۰ تا ۱۲ ثانیه است که مطمئنا مدیر سایت باید فکری برای این معضل بنماید.  ترفند‌ها و راهنمایی‌های خوب و مناسبی برای بهبود سرعت بارگذاری سایت در اینترنت پیدا می‌شود که هرکدام سعی در آموزش روندی برای بالا بردن زمان پاسخ دهی وب سایت به کاربران است. بله همه آنها بدردبخور هستند و می‌توانید همه را مرور و مطالعه کرده و در سایت خود به کار ببندید.

۲۰ نکته برای بهبود و افزایش سرعت بارگذاری سایت شما

 

 

Admin بازدید : 14 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از اولین سوالات وبمستر‌ها این است که آیا باید وبسایت خودمان را برای سئو به دست یک سئوکار بسپاریم یا خیر ؟ . حتی بعضی از وبمستر‌هایی که در حوزه‌های پر رونق و شلوغی فعالیت میکنند ، استخدام یک سئو کار را یک عمل نادرست میدانند و میگویند که سایت ما نیازی به سئو ندارد. در حقیقت ، رعایت نکردن فاکتور‌های سئو میتواند کسب و کار آنلاین شما را با مشکل مواجه کند.

 

چرا همه سایت ها به سئو نیاز دارند ؟

 

 

Admin بازدید : 18 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از بزرگ ترین مشکلات وب فارسی که بعد از سال ها بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده موضوع تگ میباشد.متاسفانه تعریف و دلیل استفاده از تگ توسط وبمسترهای فارسی زبان به طور کلی با تعریف و دلایل اصلی در جهان متفاوت میباشد.
تگ ها بخش جداناشدنی وب فارسی هستند.بدترین پیشنهادی که میتوانید به وبمسترهای فارسی زبان بدهید این است که در پست هایش تگ قرار ندهد.اولین عکس العمل این است که در بهترین حالت به شما میخندد و میگوید مگر وبسایت بدون تگ اصلا از گوگل ورودی میگیرد؟

چگونه تگ بهینه بنویسیم؟

Admin بازدید : 14 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

این کتاب مناسب افرادی است که آشنایی خوبی با مباحث طراحی وب داشته و قصد دارند وارد دنیای طراحی پوسته برای سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس شوند.

در این کتاب آموزشی یازده درس مختلف خواهیم داشت و هدف یادگیری روش ساخت پوسته های غنی و به روز برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. به تمامی نکاتی که برای تبدیل شدن شما به یک توسعه دهنده ی پوسته های وردپرس نیاز باشد در این کتاب قدم به قدم و از ابتدا خواهیم پرداخت.

 

خودآموز طراحی و ساخت پوسته وردپرس فارسی

Admin بازدید : 12 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

کتاب که پیش رویتان است حاصل چندین سال تجربه عملی و تئوری بر روی سایت های استاتیک و داینامیک میباشد

آشنایی با وب ، آشنایی با صفحات استاتیک یا داینامیک و آخرین استراتژی های موتور های بینگ ، گوگل ، یاهو  + یک هدیه با ارزش من به شما مخاطبین دوست داشتنی آخرین آموزشها و ترفند های سئو و بالا بردن رضایت کاربران از وب سایت  که با شما در میان میگذارم .

کتاب سئو در وب

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 911
  • بازدید کلی : 10,997